فقط همین جا

منم و وبلاگمو تنهاییام...اینجا

فقط همین جا

منم و وبلاگمو تنهاییام...اینجا

عاشق نیستی!!!!

دختری به کوروش کبیر گفت: من عاشقت هستم. کوروش گفت: لیاقت شما برادرم است که از من زیباتر است و پشت سره شما ایستاده، دخترک برگشت و دید کسی‌ نیست. کوروش گفت: اگر عاشق بودی پشت سرت را نگاه نمی‌کردی...



             --------------------------------------------------------------------------------


وقتی با این همه گناه رسیدم اون دنیا خودم شروع کردم به رفتن سمتِ جهنم که یه فرشته بهم گفت کجا؟!!گفتم: هان؟!!گفت: ایرانی هستی دیگه؟!!گفتم : آره !گفت: بیا برو تو بهشت!... گفتم:دِ نـَـه دِ من میدونم گناه کارمُ اول باید برم جهنم! گفت: دِ نـَـه دِ پس فکر کردی تو این مدت کجا بودی؟!! :|.بیا برو عزیزم تو بهشت....





همینجوری: کاش هر پست وبلاگا زیرش یه like داشت!!!....والا..!این سرعته ماداریم؟؟ این حوصله است ما داریم؟؟


شما هم بستری می شوید؟

به هنگام بازدید از یک بیمارستان روانى، از روان‌ پزشک پرسیدم :
شما چطور می‌فهمید که یک بیمار روانى به بسترى شدن در بیمارستان نیاز دارد یا نه؟
روان‌پزشک گفت : ما وان حمام را پر از آب می‌کنیم و یک قاشق چایخورى، یک فنجان و یک سطل جلوى بیمار می‌گذاریم و از او می‌خواهیم که وان را خالى کند!!!
من گفتم: آهان! فهمیدم. آدم عادى باید سطل را بردارد چون بزرگ‌ تر است!
روان‌پزشک گفت: نه! آدم عادى درپوش زیر آب وان را بر می‌دارد... شما می‌خواهید تختتان کنار پنجره باشد؟!!

********
1.راه حل همیشه در گزینه های پیشنهادی نیست!!!
2.در حل مشکل و در هنگام تصمیم گیری هدفمان یادمان نرود . در حکایت فوق هدف خالی کردن آب وان است نه استفاده از ابزار پیشنهادی !!!
3.همه راه حل ها همیشه در تیر رس نگاه نیست...




همینجوری:
گاهی وقتا به جای خاموشی در جواب ابلهان ،
باید یه مشت بخوابونی زیر چشمش!
چون آدمی که ابله باشه ،
عمراً معنی اون سکوت رُ بفهمه ...

happy...

سلام سلام....

 بالاخره برگشتم.نمیدونین چقدر دیر گذشت این یه هفته....واقعا دلم واسه اتاقم تنگ شده بود!!!!!

فک کن 1% من دیگه مسافرت یه هفته ای برم !!!! عمرا!!!!

ولی خدایی خوش گذشت بهم ...!!!!

یه جاش خیلی بد بود ......یعنی چند جاش یکی وقتی یه شب رفتیم خرید گشت ارشاد .... شده میخواست ببرتمون خدا خواست که نبرد ....چون در رفتیم!!!!! خلاصه اون پ... سوسک شدن!!!!


یکی هم تو فرودگاه !!!!! استین مانتوم که کوتاه بودو میکشید زنه میگفت بیارش پایین!!!! میخواستم یه جوری پرت شم تو هواپیما دیگه بازجویی نشم....

اینه که دیگه عمرا تو این مملکت سوار هواپیما  و اینا شم!!! کلا مسافرتم نمیرم ...فک کن 1%!!!!!

ادم امنیت  نداره از دست اینا!!!!!

روزی روزگاری پلیس حافظ جان ادما بوده ولی حالا...... والا!!!!!


مرسی از کامنتا ........



.....

همیشه فکرمی کردم زمانی خواهد رسید که به اشکهای گذشته ام خواهم خندید.اما نمیدونستم که زمانی خواهد رسید.
که برای خنده های گذشته ام خواهم گریست....



همینجوری:توی سکوت شب عاشق صدای جیرجیرکام.....


حرف مادرز...mothers))

سلام سلام...


اینروزا دلم حوصله هیچ کااری رو نداره و....

از قضا فردا باید یه مسافرت اجباری برم ....وقتی مامانم بگه " حالا یه دفعه هم حرف من" دیگه اعتراض من وارد نیست که نیست....وگرنه قهر و....وای اصلا حوصله ندارم به کی بگم اخه؟؟؟!!اونم نامزدیو این حرفا ..........


واینه که یک هفته ای نیستم...


پس فعلا بای ....کی میدونه شاید دلم باز شه!!!!!!