فقط همین جا

منم و وبلاگمو تنهاییام...اینجا

فقط همین جا

منم و وبلاگمو تنهاییام...اینجا

قلمبه ی پاییزی...

سلاااااام سلام....


پاییزه ....واو...باورتون میشه من هیچ تصوری از پاییز ندارم.اخه هر سال مهر و ابان که درگیر کلاس و درسای جدید میشدیم بعدشم امتحانا و ....

اصلا فصلای سال و با تمام وجودم هیچوقت حس نکردم ....انگار نمیدیدمشون .فقط زمان میگذشت و سال تموم میشد و دوباره از نو .....به جز زمستون پارسال وبهار و تابستون همین امسال که به دلایلی واقعا حسشون کردم ....اصلا انگار یه دید دیگه ای داشتم به همشون ......انگار اولین بار بود میدیدمشون ....وای از بارونای بهاری ای که میومدن و من و دلم بال بال میزدن که بریم زیر این بارونا ...ولی اون کتابا و جزوه های لعنتی عذابم میدادن و نمیذاشتن برم و لذت ببرم و فقط دیدم اونم از پشت پنجره!!!!!......ولی پاییز پارسالو نتونستم ببینم چون اوایل درسا و تستا بود و جوگیر بودم!!!!

وای .....اینقدر واسه ی این پاییز هیجانزدم که نمیدونین!!!!!!!

چیزایی ازش میدونم ولی خودم حسشون نکردم....البته شبای طولانیشو دوس ندارم....ولی دیگه میخوام زنده باشم ...همه چی رو حس کنم ...ببینم .....غر نزنم(که کار همیشگیمه)...فقط لذت ببرم....گفتنش اسوونه ...خیلی.. ولی عمل کردنش انگیزه میخواد!!!!!!!


امشب نمیدونم چرا دلم گرفت...یه ذره میدونما.....ولی بیخیال!!!


الان دوازده و نیمه ....خیلی خوابم میاد...میرم بخوابم.شب خوش!!


نظرات 2 + ارسال نظر
فریاد چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام ساینا جان .
شب به خیر عزیزم خواب های خوش ببینی .
من برعکس تو پاییز را خیلی دوست دارم چون زاده پاییزم

سلام فریادجوووونم!چطوری؟؟؟

نه اینکه دوست نداشته باشم...دوست دارم ولی بیشتراز همه زمستونو دوست دارم....

که اینطور!!!...........پس happy birthday to youuuuu

م. رضـــــــا پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ http://life-chess.blogfa.com

روز دختر مبارک ...روزتون مبارک

مرسی از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد