فقط همین جا

منم و وبلاگمو تنهاییام...اینجا

فقط همین جا

منم و وبلاگمو تنهاییام...اینجا

امروزو دوست دارم!!!!!

سلام سلام.......شارژ شارژم....به 2 علت:



اول اینکه ازاد قبول شدم.....هوراااااااااااااااااااااااااااااااا!!! با اینکه احتمالش زیاد بود و حدود 80% دلم میگفت قبولم ولی شما که نمیدونین وقتی جواب قطعی رو میشنوه ادم چه حالی داره!!!!!


وای خیلی خیلی  خیلی خوشحالم.............دوست دارم همه امروووزو خوشحال باشن!!!!

.

.

.

.

واما علت دوم اینکه یکی رو که خیلی دوسش دارم و ایران نیست وخیلی وقت بود که باهاش تماسی نداشتم ....دیشب باهاش صحبت کردم...وای خودم باورم نمیشه اخه قضیه ازاین قراره که پریشب خوابشو دیدم ودیشب میخواستم باهاش حتما صحبت کنم و وقتی صحبت کردیم قبل از این که من بگم اونم گفت که پریشب خواب منو دیده و واقعا به این که 'دل به دل راه داره' ایمان اوردم!!!!!!!!!!!!!!!!

اون گفت که ممکنه هردومون تو یه خواب بودیم!!!!!!.................یعنی ممکنه ؟؟؟؟ وای خیلی ذوق زدم ....نه به این خاطر که تو یه خواب بودیم فقط واسه این که فهمیدم اونم به یاد منه!!!!


اینه که واسم ارزش داره!!!!!!!!!!!!!!!!

.

.

.

همین الان که داشتم اینا رو تایپ میکردم یکی از دوستام بهم زنگ زد ....هم دوستمه هم فامیلیم

تقریبا باهم بزرگ شدیم مثل خواهر برادریم...شایدم نه ولی هرجوری که هست بهم گفت انتخاب دومشو قبول شده وراضی نبود......واسه همین ناراحت شدم....ولی امیدوارم سراسریشو اونجایی که میخواست قبول بشه....چون سراسریش نسبتا خوب بود.....


.

.

.

درضمن احسان جونم که قبول شده ...پس بازم تبرییییییییییییک!!!!! ..........همگی باید در تدارک سور باشیما!!!!!!!

.

.

.

راستی بزارین از گیتارم بگم واستون ....بالاخره راه افتادم ...خیلی دوسش دارم .....دیشبم یه کنسرت خانه ی گیتار دعوت بودم امشبم دعوتم.....خیلی قشنگه...................

.

.


دیگه نمیدونم چی بگم.....امیدوارم شما دوستای گلمم امروز خوشحال باشین!!!!(البته همیشه!!)



نظرات 5 + ارسال نظر
احسان دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

مرسی عزیزم منم بهت تبریک می گم!

فریاد سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

تبریک تبریک ویزه وهزار بار تبریک عزیزم .


مرسییییییییی!!!!

فریاد سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام .
از بس خوشحال شدم سلامم را خودم .
حالا افتادیم شیرینی .
ما شیرینی میخوایم یالا.
خیلی خوشحالم عزیزم که بلاخره قبول شدی .

شیرینیه شما محفوظه!!!

فریاد سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ

عزیزم منم وشوهرم اینقدر دلهامون به هم راه داره که هر وقت چیزی میخوام وتو ذهنم هست دقیقا شوهرم هم همون را به زبون میاره پس مطمئن باش همینجوره که میگی
انشالله همیشه موفق باشی گلم

شما هم همین طور ...ایشاله همیشه شاد باشین!!!

زمستون وبهار چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ق.ظ http://zemestoonObahar.mihanblog.com

سلاااااااااااااااام
رفته بودیم شمال
آره حتما حتما باید سور بدیم
اگه نتایج سراسری رو هم بدن خیال من راحت میشه
آجی کوچیکه منم آزاد تبریز شهرسازی قبول شده

woW!!!! پس منم تبریک میگم.........!!!!!!خوشحالیدم عزیزم!!!!

تو ازاد ندادی؟؟...ایشاله سراسری همونی که میخوای قبول شی !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد