فقط همین جا

منم و وبلاگمو تنهاییام...اینجا

فقط همین جا

منم و وبلاگمو تنهاییام...اینجا

یادم باشد که زیبایی های کوچک رادوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند،
یادم باشدکه دیگران رادوست بدارم آنگونه که هستند نه آنگونه که می خواهم باشند،
یادم باشدکه هرگز خودرااز دریچه نگاه دیگران ننگرم،
که من اگرخودباخویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواندمراباخودآشتی دهد،
یادم باشدخودم باخودم مهربان باشم،
چراکه شخصی که باخودمهربان نیست نمی تواندبادیگران مهربان باشد




*************************************




اگر روزی دلم گرفت
یادم باشد خدا با من است
یادم باشد که فرشته ها برایم دعا خواهند کرد
که قاصدکی در راه است
که فردا منتظرم می ماند
... ... که من راه رفتن میدانم و دویدن
و جاده ها قدم هایم را شماره خواهند کرد
اگر روزی دلم گرفت یادم باشد
که خدا این جاست
در همین نزدیکی ها .






سلام دوستای خوبم...از هفته ی پیش تا حالا خیلی کارو بار دارم و به کل سرم گرم کلاسا شده!!!

اینه که خیلی چیزا تو ذهنم هست و خیلی حرفا دارم که بگم ولی نمیدونم کدومو بگم .....ولی مطمئن باشین وقتی خیلی رو نروم برن حتما میام و بهتون میگم .....


نظرات 3 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

یاد خدا همیشه ارامش بخش دلهاست

خوب کاری می کنید یاد او می کنید

موفق باشید

مرسی!!!...you too

احسان چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

دلم برات تنگ شده ساینا...........بیشتر بیا!

wow! مرسی منم دلم واست تنگیده....

ببینم تو هم مثل بعضیا وقتی من بیام وبت اونوقت میای سراغم؟؟!

احسان چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

در قید حیاتی ساینا؟

فکر کنم اره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد