فقط همین جا

منم و وبلاگمو تنهاییام...اینجا

فقط همین جا

منم و وبلاگمو تنهاییام...اینجا

happy...

سلام سلام....

 بالاخره برگشتم.نمیدونین چقدر دیر گذشت این یه هفته....واقعا دلم واسه اتاقم تنگ شده بود!!!!!

فک کن 1% من دیگه مسافرت یه هفته ای برم !!!! عمرا!!!!

ولی خدایی خوش گذشت بهم ...!!!!

یه جاش خیلی بد بود ......یعنی چند جاش یکی وقتی یه شب رفتیم خرید گشت ارشاد .... شده میخواست ببرتمون خدا خواست که نبرد ....چون در رفتیم!!!!! خلاصه اون پ... سوسک شدن!!!!


یکی هم تو فرودگاه !!!!! استین مانتوم که کوتاه بودو میکشید زنه میگفت بیارش پایین!!!! میخواستم یه جوری پرت شم تو هواپیما دیگه بازجویی نشم....

اینه که دیگه عمرا تو این مملکت سوار هواپیما  و اینا شم!!! کلا مسافرتم نمیرم ...فک کن 1%!!!!!

ادم امنیت  نداره از دست اینا!!!!!

روزی روزگاری پلیس حافظ جان ادما بوده ولی حالا...... والا!!!!!


مرسی از کامنتا ........



نظرات 2 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ق.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

خدا لعنتشون کنه که انقدر به ساینای من گیر دادن!

زمستون وبهار یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ http:// zemestoonObahar.mihanblog.com

ساینا جووووووووووووووون
من خوابگاهی شدم دیگه نمی تونم زیاد بیاام
آخر هفته ها میام خونه
زمستون

اخی عزیییییزم!!!!!!!!
ایشالا که دوران خوبی داشته باشی!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد