فقط همین جا

منم و وبلاگمو تنهاییام...اینجا

فقط همین جا

منم و وبلاگمو تنهاییام...اینجا

عاشق نیستی!!!!

دختری به کوروش کبیر گفت: من عاشقت هستم. کوروش گفت: لیاقت شما برادرم است که از من زیباتر است و پشت سره شما ایستاده، دخترک برگشت و دید کسی‌ نیست. کوروش گفت: اگر عاشق بودی پشت سرت را نگاه نمی‌کردی...



             --------------------------------------------------------------------------------


وقتی با این همه گناه رسیدم اون دنیا خودم شروع کردم به رفتن سمتِ جهنم که یه فرشته بهم گفت کجا؟!!گفتم: هان؟!!گفت: ایرانی هستی دیگه؟!!گفتم : آره !گفت: بیا برو تو بهشت!... گفتم:دِ نـَـه دِ من میدونم گناه کارمُ اول باید برم جهنم! گفت: دِ نـَـه دِ پس فکر کردی تو این مدت کجا بودی؟!! :|.بیا برو عزیزم تو بهشت....





همینجوری: کاش هر پست وبلاگا زیرش یه like داشت!!!....والا..!این سرعته ماداریم؟؟ این حوصله است ما داریم؟؟


نظرات 3 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ق.ظ http://istgaheakhar.blogsky.com

سلام ساینای عزیزم
خیلی با حال بود راست می گی اخه ما همین الان هم توی جهنمیم

متن اولی هم یه حقیقت تلخه... ما ادما فقط خودمونو فریب می دیم ...عشق کجا بود؟؟؟؟

سلام عزیزم !!
جهنم همین جاست بیخودی وعده میدن!

دقیقا .عشق کجا بود؟؟!!

احسان سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

ساینا من این داستان رو بر عکسشو خونده بودم! یعنی یه پسره راه افتاده بود دنبال یه دختره دختره بهش گفت برو خواهرمو بگیر...........

اره .....یه همچین چیزی رو خودت نذاشته بودی تو وبلاگت؟؟؟

مال من اموووووزندست فرزندم!!!

آسان شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.darya90.blogsky.com

سلام
خیلی با حال بود کلی خندیدیم
واقعا هم همینطوره الان توی جهنمیم و اگر عدالت باشه بعدا باید بریم بهشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد