فقط همین جا

منم و وبلاگمو تنهاییام...اینجا

فقط همین جا

منم و وبلاگمو تنهاییام...اینجا

بیچاره دلم...

دلم بسیار بسیار گرفته! 

همیشه وقتی دلم میگیره احساس میکنم دیگه از هیچ کی خوشم نمیاد دیگه هیچکیو دوست ندارم دیگه چیزایی که همیشه خوشحالم میکنن نمیتونن خوشحالم کنن! دیگه چیزایی که عاشقشون بودم ازشون بدم میاد اون کسایی که همیشه تو زندگیم بهشون اهمیت میدمو نمیخوام بهشون اهمیت بدم....از همه چی متنفر میشم و تنها حسی که توم میمونه تنفره! 

وتنها چیزی که میخوام اینه که توی یه جای خیلی دور که هیچکی منو نشناسه تنهای تنها باشم و واسه خودم زندگی کنم...نه کسی با من کار داشته باشه ونه من به کسی...میخوام هیچ کسی واسم مهم نباشه!!!............... 

 

این حسیه که هر وقت دلم میگیره دارم!!!! 

وحالام دلم گرفته....اینارو همیشه به دفترخاطراتم میگفتم ... 

 

شما هم وقتی دلتون میگیره از همه چی متنفر میشین؟

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شادی سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

حست کاملآ طبیع‍یه دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد