فقط همین جا

منم و وبلاگمو تنهاییام...اینجا

فقط همین جا

منم و وبلاگمو تنهاییام...اینجا

سانسور!!!!

۹ قرن پس از انتشار منظومۀ "خسرو و شیرین" توسط شاعر بزرگ ایرانی نظامی گنجوی، وزارت ارشاد جمهوری اسلامی خواستار حذف و سانسور بخش هایی از این اثر شد. فریبا نباتی، مدیر بخش فرهنگی انتشارات پیدایش با تأئید این خبر گفته است که وزارت ارشاد تنها به شرطی با چاپ هشتم منظومۀ "خسرو و شیرین" توسط این ناشر موافقت کرده که ابیات و واژه هایی که در آن "به خلوت رفتن"، "در آغوش کشیدن"، "بوسیدن"، "گرفتن دست"، "می و ساقی" و غیره را معنا می کنند بالکل از اثر حذف شوند. البته، این اولین بار نیست که وزارت ارشاد رژیم جمهوری اسلامی ایران در بازچاپ برخی آثار خواستار سانسور و ممیزی آنان می شود، اما، این اولین بار است که سانسور آثار فرهنگی شامل نوشته های کهن تاریخ و ادبیات ایران می شود. با این روند باید از این پس شاهد سانسور یا جلوگیری از آثار فردوسی، خیام، حافظ، مولانا و دهها و صدها شاعر و نویسندۀ تاریخ کهن ایران از سوی وزارت ارشاد جمهوری اسلامی بود.  
 
 
الان چی باید بگیم؟؟.................................کارشون با زنده ها تموم نشده دارن میرن سراغ خدا بیامرزا!!
نظرات 3 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ق.ظ http://istgaheakhar.blogsky.com

سلام ساینا جونم

کلی دلم واست تنگیده بوداین چند روز که بهت سر نزدم حسابی گرفتار بودم..معذرت

این حس مسولیت پذیری و وظیفه ی وزارت ارشاد اسلامی هم که ما را کششششششششششششششته

مملکته داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منم تنگیده!!!!!

مملکت که چه عرض کنم....؟!

boooooooooooooooooooooooooos!

زمستون و بهار پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ http://zemestoonObahar.mihanblog.com

سلام عزیزم
میبنی تورو خدا
من اینو یه جا دیگه شنیده بودم پس درسته فک کردم دروغه چون یه جا شنیده بودم
پس خدایی که میگن کجاس؟
چه گناهی کردیم که مارو نمیبینه؟
تو فیلم صورتی آهنگ ویگنو گذاشتن
اونجایی که میگه لبها به لبها بودیم میگه دست به دست بودیم
پس دیگه دست همم رو هم نباید بگیریم

اره دیگه تا وضعیت این باشه بایدهرروز انتظار هر چیز دیگه ای داشته باشیم!!!!

دریای بیکران جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.darya90.blogsky.com

خب راست میگن دیگه.وقتی شرایط ازدواج محیا نیست برا جوونا چرا باید این متن های مبتذل رو بخونن.نمیشه که ممیشه؟؟
جدی نگیریا کنایه بود.موافقم واقعا اینا متحجر هستن.



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد